Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:34:09+01:00
Jak powstał świat?
Czy za tym co się dzieje, kryje się czyjaś wola, jakiś sens?
Czy istnieje życie po śmierci?
Po co zyje?
Czy kosmos ma granice?
Dlaczego cierpimy?
Jak by wygladal swiat gdyby nie wojna ?
Czy isteniaja duchy?
Czy Bóg istenieje?
Czy samontnosc boli .?
2010-03-15T20:39:38+01:00
1.Jaki jest sens życia człowieka?
2.Dlaczego żyjemy?
3.Dlaczego istnieje cierpienie na świecie?
4.Co jest w życiu najcenniejsze?
5.Kim jestem?
6.Kiedy zginiemy?
7.Jak powstał świat?
8.Kim jest Bóg?
9.Być albo nie Być?
10. Co było pierwsze kura czy jajko? ;)
3 2 3