Jakim wyrażeniem frazeologicznym określisz osobę, która :
1. kompromituje otoczenie swoim zachowaniem i postępowaniem
2.zna się prawie na wszystkim
3.jest flegmatyczna
4.jest na pozór spokojna, nieśmiała i potulna, ale gdy trzeba, potrafi pokazac na co ją stac
5.jest wyjątkowo tępa
6.ma wyjątkowe szczęście
7.charakteryzuje się żywym temperamentem
8.jest niezdarą


Proszę o szybka odpowiedź za pierwszą dam naj :)

2

Odpowiedzi

2010-03-15T20:48:22+01:00
1. czarna owca
2. chodząca encyklopedia
3. ciepłe kluchy
4. cicha woda
5. głupia jak but
6. w czepku urodzony, dziecko szczęścia
7. żywe srebro
8. ma dwie lewe ręce
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:53:10+01:00
1.czarna owca
2.chodząca encyklopedia
3.flaki z olejem
4.cicha woda
5.głupia jak but
6.w czepku urodzona/y
7.człowiek z ikrą
8.ma dwie lewe ręce
9 3 9