Odpowiedzi

2010-03-15T20:42:25+01:00
Moi drodzy rodzice dziękuje za to że zostałem ochszczony gdy byłem małym dzieckiem.
W tym liście chciałbym powiedziec ze bardzo was kocham i was szanuje, za to ze przystąpilem do I komuni swiętej.
Szanuje was za to ze z was moge brac przykład na dalsze życie i na dawanie przykładu swoim dzieciom podzczas nowej drogi życia, jestem z was zadowolony ze mnie stwozyliscie do tego swiata i za to ze uszczesliwiacie mnie.


Ps: mateusz0819

napisz co dostałas z tego listu :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:46:20+01:00
Kochani Rodzice !
Dziękuję Wam za to,że kiedy byłam zupełnie malutka,przyprowadziliście mnie do Kościoła i mieliście powołanie by ochrzcić mnie.Jestem Wam za to wdzięczna w stu procentach.To dzięki Wam moja wiara rozwija się do teraz.Umacniam się w niej coraz bardziej.Sakrament Chrztu Świętego to wprowadzenie mnie do Kościoła -Domu Boga,mojego Ojca.Od kiedy jestem ochrzczona,stałam się Dzieckiem Boga.
Wtedy nie rozumiałam jeszcze nic,działo się to mimo mojej świadomości.Moi rodzice chrzestni przysięgali za mnie.To wszystko znaczy dla mnie bardzo wiele.Teraz wiem,że jako Dziecko Boga jestem umiłowana,Bóg ukochał mnie i przyjął do swojego Domu,jakim jest WSPÓLNOTA KOŚCIOŁA.

Córka Monika.
5 5 5