Odpowiedzi

2010-03-15T20:41:55+01:00
Nie posiadaja kreogoslupa
brak tkanki kostnej w szkielecie
naskórek pokrywający ciało składa się z jednej warstwy
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:46:57+01:00
U bezkregowcow odwrotnie układ nerwowy jest bo brzysznej stronie uklad krwionosny bo grzbetowej.

nie posiadają kręgosłupa;
brak tkanki kostnej w szkielecie;
naskórek pokrywający ciało składa się z jednej warstwy,
oddzielnie występujące układy moczowy i płciowy,
rozmnażanie bezpłciowe i płciowe,
pospolity hermafrodytyzm,
występowanie w rozwoju przemiany pokoleń,
występowanie wielu rodzajów symetrii ciała

15 4 15