Odpowiedzi

2010-03-15T20:38:16+01:00
Morze słońce plaża góry gorączka zwiedzanie
2010-03-15T20:38:53+01:00
Kebab słonce morze laski turystyka plaza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:28:47+01:00
Mnie Turcja kojaży się z wypoczynkiem i z wakacjami. Kiedy zamknę oczy i wyobraże się leżącego nad hotelowym basenem , w piękny słoneczny dzień aż nie chcę otwierać oczu. Mam nadzieje że te wakacje spędze z moją rodziną w takim właśnie mjejscu.