Bardzo was proszę abyście ułożyli zrymowane wierszyki o uśmiechu i o czymś co często czujecie w głębi ducha tak po prostu będę wdzięczna.
Odpowiedzi piszcie do 26 marca!!!
Sorki jeszcze prosiłabym żeby nie było z neta!!!
Naprawdę ważne dla najlepszych nagrody ;)
Plisssssssssweeeettt
<z góry dzięki>

3

Odpowiedzi

2010-03-15T20:39:45+01:00
Wesoły i radosny
budze się co wiosny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:51:26+01:00
Był raz chłopiec , co ciągle się śmiał.
Wszystkim dawał tylko to co miał.
Z tego krótkiego wiersza morał jest taki ,
Że uśmiechem zdobędziesz wszystkie dzieciaki.
2010-03-15T21:09:28+01:00
Tu paluszek, tam paluszek
kolorowy mam fartuszek
tu jest rączka a tu druga
a tu oczko do mnie mruga
Tu jest buźka, tu ząbeczki
tu wpadają cukiereczki
tu jest nóżka i tu nóżka
chodź zatańczysz jak kaczuszka.

W chlewiku mieszka świnka,
co ryjkiem trąca drzwi,
ja mówię jak się miewasz,
a ona kwi,kwi,kwi.

Przy budzie trzy szczeniaczki,
podnoszą wielki gwałt,
ja mówię cicho pieski,
a one hau,hau,hau,

Na drzewie siedzi sroczka,
co biały brzuszek ma,
ja mówię jej dzień dobry,
a ona kra,kra,kra

W zagrodzie chodzi kaczka,
co krzywe nóżki ma,
ja niosę jej jedzenie,
a ona kwa,kwa,kwa

Siała baba mak.
Nie wiedziała jak.
Dziadek wiedział,
nie powiedział,
a to było TAK!
bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły

Jedzie, jedzie pan, pan

Jedzie, jedzie pan, pan,
na koniku sam, sam.
Za nim jedzie chłop, chłop,
na koniku hop! hop!
Jedzie, jedzie ba-ba i z konika spa-da!

bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły

A-a-a kotki dwa

A-a-a, kotki dwa,
szare, bure obydwa,
nic nie będą robiły,
tylko dzieci bawiły.

bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły

Raz i dwa

Raz i dwa, raz i dwa,
pewna pani miała psa,
trzy i cztery, trzy i cztery,
pies ten dziwne miał maniery.
Pięć i sześć, pięć i sześć,
wcale lodów nie chciał jeść.
Siedem, osiem, siedem, osiem,
wciąż o kości tylko prosił.
Dziewięć, dziesięć, dziewięć, dziesięć,
kto z was kości mu przyniesie?
Może ja, a może Ty.
Licz od nowa: raz, dwa, trzy
bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły

Tańcowały

Tańcowały dwa Michały
jeden duży, drugi mały,
jak ten duży zaczął krążyć,
to ten mały nie mógł zdążyć!
bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły

Ślimak

Ślimak, ślimak, wystaw rogi,
dam ci sera na pierogi,
jak nie sera, to kapusty
- od kapusty będziesz tłusty.

bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły bardzo wesoły
1 5 1