Odpowiedzi

2009-10-25T19:55:04+01:00
Monoteizm to wiara w jednego boga.
83 4 83
2009-10-25T19:55:11+01:00
Monoteizm jest religia, która wyznaje i czci jednego boga.
66 4 66
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:55:43+01:00
Monoteizm to jest wiara w jednego Boga. Monoteistami byli Hebrajczycy (Żydzi), którzy wierzyli w Jahwe.
111 4 111
dzięki ja mam to na polaka
dzięki
ja tesz
Bez obrazy ale tylko powiem bogów greckich pisze się z małej litery :)