Odpowiedzi

2010-03-15T20:43:01+01:00
Sanktuarium Matki Bożej Królowej Polski na Jasnej Górze
Sanktuarium Matki Bożej Bolesnej Królowej Polski w Licheniu
Sanktuarium Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Ludźmierzu
Sanktuarium Pasyjno-Maryjne w Kalwarii Zebrzydowskiej
Sanktuarium Matki Bożej Brzemiennej w Gdańsku Matemblewie
Sanktuarium Macierzyństwa Najświętszej Maryi Panny
w Dziekanowicach
98 4 98
2010-03-15T20:50:31+01:00
Częstochowa
Licheń
Gietrzwałd - Polskie Lourdes
św. Lipka
Kalwaria Zebrzydowska
Kalwaria Pacławska
Gdańsk - Oliwa

jeśli potrzebujesz więcej informacji wklep sanktuaria Maryjne w Polsce tam jest sporo na ten temat.
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:03:45+01:00
*Sanktuarium pasyjno-maryjne w Kalwarii Zebrzydowskiej
*Sanktuarium Matki Bożej Jasnogórskiej – Uzdrowienia Chorych
*Sanktuarium Matki Bożej Brzemiennej w Gdańsku Matemblewie
*Konkatedra Matki Bożej Zwycięskiej w Warszawie
*Sanktuarium Maryjne w Górce Klasztornej, Kościół NMP Niepokalanie Poczętej
*Sanktuarium Matki Bożej Królowej Polski w Szczyrku na Górce księży Salezjanów
* Sanktuarium Matki Bożej Raciborskiej
*Kościół Macierzyństwa Najświętszej Marii Panny w Trzebiatowie z 1370 r.
71 4 71