Odpowiedzi

2010-03-15T20:43:20+01:00
Ja wolała bym sie zaprzyjaźnić z Anią, ponieważ ma ona wyobraźnie której mi chwilami brakuje. Postać Ani mi bardzo imponuje jest bardzo spontaniczna. Jej nieuważność i brak roztropności przybawia mnie o śmiech. Ania z Zielonego Wzgórza jest moją ulubioną lekturą
Najlepsza Odpowiedź!
  • ewe3
  • Początkujący
2010-03-15T20:43:35+01:00
Wolałabym się zaprzyjaźnić z Anią Shirley ponieważ istotnie jest to dziewczynka o bujnej wyobraźni. Ma też wiele pomysłów, dzięki czemu nie sposób się z nią nudzić. Wiadomo że mogłabym z nią przeżyć wiele wspaniałych przygód jak i śmiesznych sytuacji. Uważam że z Anią byłoby miło spędzać czas.
6 4 6
2010-03-15T20:45:01+01:00
Moim zdaniem wolałabym zaprzyjaźnić się z Anią, ponieważ w różnych sytuacjach potrafiła się zachować i nie stawiała nikomu zadań jakie mają wykonywać.
Ania jest bardzo miłą i sympatyczną osobą. Bardzo łatwo ją zdenerwować ale potrafi wybaczyć osobą, które ją skrzywdziły.
Kiedy jeden z uczniów wyzywał Anię od " marchewek" , to dziewczynka była zirytowana.
Gdy upiła przez przypadek Dianę , poszła i przeprosiła.
Myślę, że właśnie dlatego bym zaprzyjaźniła się z Anną.