1.Wybierz poprawną odpowiedz:
a)Zawartość soli w Morzu Bałtyckim ROŚNIE/MALEJE wraz z głębokością
b)Wody w zachodniej części Morza Bałtyckiego są BARDZIEJ/MNIEJ
słone niż w części wschodniej

2.Na podstawie opisów rozpoznaj zbiorowiska roślin wodnych
a)Ich ogonki liściowe są długie i mogą się wznosić ponad lustro wody.
b)Rosną tuż przy brzegu: tworzą szuwary
c)Tworzą podwodne łąki ich liście są wiotkie i postrzępione

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:53:20+01:00
1a.maleje
1b.bardziej

2a.pałka wodna
2b.trzcina
2c.lilia wodna
1 5 1
2010-03-15T20:54:48+01:00
1.Wybierz poprawną odpowiedz:
a)Zawartość soli w Morzu Bałtyckim MALEJE wraz z głębokością
b)Wody w zachodniej części Morza Bałtyckiego są MNIEJ
słone niż w części wschodniej

2.Na podstawie opisów rozpoznaj zbiorowiska roślin wodnych
a)Ich ogonki liściowe są długie i mogą się wznosić ponad lustro wody.- zespół długich liści
b)Rosną tuż przy brzegu: tworzą szuwary-zespół strzałki wodnej i jeżogłówki pojedynczej
c)turzyce
1 1 1