W probówce znajduje się roztwór AgNO3 dodano do niego roztwór KCl zapisz równanie reakcji i zaznacz strzałką produkt, który strącił się w postaci osadu.

W probówce znajduje się roztwór BaCl2 dodano do niego roztwór MgSO4 zapisz równanie reakcji i zaznacz strzałką produkt, który strącił się w postaci osadu.

Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:46:34+01:00
1) AgNO₃ + KCl → AgCl + KNO₃
strąci się AgCl

2) BaCl₂ + MgSO₄ → BaSO₄ + MgCl₂
strąci się MgCl₂
2010-03-15T20:48:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.
AgNO₃ + KCl---->AgCl(osad) + KNO₃

2.
BaCl₂ + MgSO₄---->BaSO₄(osad) + MgCl₂