Odpowiedzi

2010-03-15T20:47:59+01:00
X -wartość bananów

12% * 4/5 * x + 5% * 1/5 * x = 424
12/100 * 4/5 * x + 5/100 * 1/5 * x = 424
0,12 * 0,8 * x + 0,01 * x = 424
0,096 * x + 0,01 * x = 424
0,106 * x = 424 // * 1000
106 * x = 424000
x = 424000 : 106
x = 4000
Odp.Za wszystkie banany zapłacił 4000zł.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:52:58+01:00
12% * 4/5 * x + 5% * 1/5 * x = 424
12/100 * 4/5 * x + 5/100 * 1/5 * x = 424
0,12 * 0,8 * x + 0,01 * x = 424
0,096 * x + 0,01 * x = 424
0,106 * x = 424 // * 1000
106 * x = 424000
x = 424000 : 106
x = 4000
Odp.Za wszystkie banany hurtownik zaplacil 4000 zł