Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T20:46:47+01:00
1.Ameryka Południowa - Amazonka
2.Ameryka Północna - Missisipi
3.Afryka - Nil
4.Europa - Wołga
5.Azja - Jangcy
6.Australia - Murray
6 3 6
2010-03-15T20:50:30+01:00
1.Ameryka Południowa
- Amazonka
- Paragwaj
- Parana
i mniejsze: Colorado, Negro

2.Ameryka Północna
- Missisipi
- Kolorado
- Rio Grande
- Mackenzie

3.Afryka
- Nil
- Zair (Kongo)
- Niger
- Zambezi
-Oranje

4.Europa
- Dunaj
- Dniepr
- Wisła
- Ren
- Loara

5.Azja
- Oh
Huanghe
- Jangcy
- Ganges
- Lena
- Jensej
- Amur

6.Australia
- Murray
- Flinders
11 4 11