Odpowiedzi

2010-03-15T20:46:43+01:00

Współrzędne: 44°36'53″N 110°30'04″W


Proszę. Myśle że tak :)))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:48:01+01:00
Najniższa część parku, przy północno-zachodnim wjeździe leży na wys. 1600 m n.p.m., najwyższy szczyt parku - Eagle Peak - osiąga wysokość 3462 m n.p.m. Ten region Gór Skalistych cechuje wilgotny, kontynentalny klimat z ostrą, długą zimą oraz krótkim latem. Nawet w lipcu powinniśmy się przygotować na chłodne noce, a sporadycznie - opad śniegu. W okolicach jeziora Yellowstone średnia temperatura stycznia wynosi minus 13 st. C, lipca - plus 140 st. C.

2010-03-15T21:04:54+01:00
Park narodowy położony w Stanach Zjednoczonych, na terenie stanów Wyoming, Montana i Idaho.