Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:50:39+01:00
L.poj
M.lektura (jest)
D.lektury (nie ma)
C.lekturze (się przyglądam)
B.lekturę (widzę)
N.(z)lekturą (idę)
Msc.(o)lekturze (myślę)
W.lekturo ( o witaj)

l.mn
M.lektury
D.lektur
C.lekturom
B.lektury
N.(z)lekturami
Msc.(o)lekturach
W.lektury

1 1 1
2010-03-15T20:51:21+01:00
L. poj
M. lektura
D.lektury
C.LEKTURZE
B.LEKTURĘ
N.Z LEKTURĄ
Msc. o lekturze
W. lekturo

l mng

M. LEKTURY
D. LEKTUR
C. LEKTUROM
B. LEKTURY
N. Z LEKTRAMI
MSC. O LEKTURACH
W. LEKTURY
4 3 4
2010-03-15T20:54:57+01:00
L.p./l.mn.
mianownik: lektura/lektury
dopełniacz: lektury/lektur
celownik: lekturze/ lekturom
biernik: lektury/lektur
narzędnik: z lekturą ?/ z lekturami?
miejscownik: o lekturze?/ o lekturach?
wołacz: lekturo ! / lektury !

;-)
2 3 2