Odpowiedzi

2009-10-25T19:59:30+01:00
Dla mnie jest On przede wszystkim miłością, wiem, że mnie kocha, tak jak kocha każdego z nas. Przecież dla nas, dzieci Bożych, Jezus umarł na krzyżu, aby oczyścić nas z grzechów, dać nam zbawienie i życie wieczne.Wiem, że jest dobry i że powinnam Mu umieć zaufać w każdej chwili. Powinien być dla mnie światłem, oświetlać moją drogę życia i prowadzić mnie po niej. Jest dla mnie tym drogowskazem, ale też nie zawsze umiem Mu powierzyć wszystkiego i pójść za Nim bez żadnych wątpliwości.Czasami jestem zbyt słaba i myślę, że wtedy nie zasługuję na Jego miłość, kiedy działam wbrew Jego woli.
1 5 1
2009-10-25T19:59:54+01:00
Mimo że nie znamy Jezusa Crystusa to od wieków wiadomo ze jest dla nas kims kto oddal zycie za nasze grzecy...osobiscie oddaje honor i jakbym mial teraz cos zrobic dla jezysa a moglo by to byc jego zmartwychwstanie za moje zycie bez zastanowienia zrobilbym to w podziekowaniu za to ze on oddal zycie za innych chociaz on nie grzeszyl...bardzo to jest godna postawa i do religii podchodze z szacunkiem bo wiem ze nalezy sie...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:05:15+01:00
Jezus Chrystus jest dla mnie Ojcem do którego mogę się zwrócić z każdą prośbą. Jest dla mnie przewodnikiem. Jest także moim wiernym przyjacielem który nigdy nie opuści mnie w potrzebie. Jest moim zbawieniem. Moim królem i Panem. Jest moją drogą życiową. Jest każdym moim dniem.