Odpowiedzi

2010-03-15T20:50:26+01:00
Jest to termin używany w odniesieniu do państw które tak jak by dają ulgi w płaceniu podatków dla obcokrajowców i turystów którzy zatrzymali sie w damyn państwie na jakiś dłuższy czas
2010-03-15T20:52:49+01:00
Raj podatkowy to miejsce gdzie przepisy dotyczące płacenia podatków są łagodne dla obcokrajowców. Korzyść mają firmy które w swoich krajach mają utrudnione płacenie podatków i wolą utworzyć spółki z siedzibą w państwie w którym jest raj podatkowy i w ten sposób unikają trudnego prawa w macierzystym kraju.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:16:33+01:00
Raj podatkowy - termin używany w odniesieniu do państw, w których przepisy podatkowe są wyjątkowo łagodne dla obcokrajowców i kapitału zagranicznego

wykorzystywane przez bogatych przedsiębiorców oraz ich firmy, do transferowania zysków i unikania płacenia podatków w krajach macierzystych, co jest zgodne z obowiązującym prawem


Korzyści:
- brak kosztów rozliczeń z VAT,
- eliminacja ryzyka związanego z rozliczeniami VAT,
- oszczędności wydatków podatkowych w wysokości (wg planu) potencjalnego podatku od sprzedaży,