Mam pytanie dotyczące j. angielskiego - gramatyki.

Jeśli mam przeczenie " didn't have to " to dalej czasownik w zdaniu będzie w formie podstawowej czy z końcówką ed lub d ?

i jak będzie np. zdanie twierdzące ;
I had to play a computer. /czy to zdanie jest dobrze skonstruowane ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:50:31+01:00
Po didn't czasownik w podstawowej formie
I HAVE to play a computer :)
2010-03-15T21:02:05+01:00
I had to play a computer jak najbardziej ok znaczy 'Musialem grac na komputerze'