Potrzębuje pomocy ! Pilne ! Na jutro !
Ale jak nie umiesz to nie rób ! :P
Pzetłumaczyć podane zdania na język niemiecki w czsie teraźniejszym.

Lubię domową kuchnię.
Na obiad często jem potrway z ryżu, sałatki, mięso i zupy.
Lubię kurczaka.
Lubię sałatkę jarzynową.
Jem bardzo dużo zup.
Moja ulubiona to grochówka.
Piję dużo domowych kompotów.
Na śniadanie jem tosty, parówki, jajecznicę lub kanapki.
Lubię kanapki z serem, szynką i sałatą.
Przy śniadaniu piję kakao lub herbatę.
Na kolację jem kanapki lub makaron.
Lubię desery.
Mama często piecze ciasta.
Lubię budyń i lody.
Czasem kupuję żelki.
Często jem paluszki.
Lubie pić mleko i różne soki.


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:01:03+01:00
Ich mag eine hausgemachte Küche. Für Mittagessen esse ich oftmals potrway aus Reis, Salate, Fleisch und Suppen. Ich mag ein Hähnchen. Ich mag Gemüsesalat. Ich esse viel Suppen sehr. Meine Lieblings das ist Erbsensuppe. Ich trinke viel hausgemachte Kompotte. Für Frühstück esse ich Toasts, Bockwürste, Rührei oder belegtes Brot. Ich mag belegtes Brot mit Käse, Schinken und Kopfsalat. Beim Frühstück trinke ich Kakao oder den Tee. Für Abendbrot esse ich belegtes Brot oder Nudeln. Ich mag Desserts. Die Mama backt Kuchen oftmals. Ich mag Pudding und Eis. Manchmal kaufe ich Gummibärchen. Oftmals esse ich Salzstangen. Ich mag trinken Milch und verschiedenartige Säfte.

to jest dobrze bo miałam podobne zadanie i dostałam z tego 5

2009-10-25T20:08:36+01:00
Lubię domową kuchnię. - Ich mag Hausmannskost.
Na obiad często jem potrway z ryżu, sałatki, mięso i zupy - Für das Abendessen oft essen Reis, Salate, Fleisch und Suppe.
Lubię kurczaka. - Ich mag Huhn
Lubię sałatkę jarzynową - Ich mag einen Salat Gemüse.
Jem bardzo dużo zup. - Ich esse viel Suppen.
Moja ulubiona to grochówka - Mein Favorit ist Erbsensuppe.
Piję dużo domowych kompotów. - Ich trinke viel der Haushalte Kompotte.
Na śniadanie jem tosty, parówki, jajecznicę lub kanapki.- Für Frühstück, essen Toast, Würstchen, Rührei oder Sandwiches.
Lubię kanapki z serem, szynką i sałatą. - Ich mag Brötchen mit Käse, Schinken und Salat
Przy śniadaniu piję kakao lub herbatę. - Bei Frühstück, trinke ich Kakao oder Tee .
Na kolację jem kanapki lub makaron. - Zum Abendessen, essen belegte Brote oder Teigwaren.
Lubię desery. - Ich mag Desserts.
Mama często piecze ciasta. - Meine Mutter oft Kuchen.
Lubię budyń i lody. -Ich mag Pudding und Eis.
Czasem kupuję żelki. -Manchmal kaufe ich Jelly Beans.
Często jem paluszki. - Oft essen Fingern.
Lubie pić mleko i różne soki. - Ich mag Milch und Säfte zu trinken.
2009-10-25T20:15:14+01:00
Ich trinke viel hausgemachte Kompotte.
Für Frühstück esse ich Toasts, Bockwürste, Rührei oder belegtes Brot.
Ich mag belegtes Brot mit Käse, Schinken und Kopfsalat.
Beim Frühstück trinke ich Kakao oder den Tee.
Für Abendbrot esse ich belegtes Brot oder Nudeln.
Ich mag Desserts.
Die Mama backt Kuchen oftmals.
Ich mag Pudding und Eis.
Manchmal kaufe ich Gummibärchen.
Oftmals esse ich Salzstangen.
Ich mag Milch und verschiedenartige Säfte trinken.