Napisz reakcje językowe
1Twój sąsiad śpieszy się na pociąg Zaproponuj mu,że podwieziesz go na stacje
2Poproś sąsiada o podwiezienie cię do centrum miasta Podaj powód
3Doradź koleżance jaki prezent ma kupić mamie na urodziny
4Twój znajomy miał wypadek skarć go za brak rozsądku powiedź co powinien zrobić a czego nie powinien robić

3

Odpowiedzi

2010-03-15T20:58:55+01:00
1. Dzień dobry ! Czy nie chciałby Pan podjechać ze mną? Chętnie podwiozę Pana na stację.

2.Pani Aniu,mam dużą prośbę.Czy mogłaby mnie Pani podwieźć do centrum miasta?Czeka tam na mnie moja kuzynka,a ja jestem już spóźniona.

3.Kasiu,możesz kupić swojej mamie ten perfum,który ostatnio spodobał jej się tak bardzo,gdy byłyśmy na zakupach.

4.Piotrek ! Nie jesteś za bardzo rozsądny,nie powinieneś wyjeżdżać tak nagle zza tego zakrętu.Powinieneś poczekać aż tamten samochód przejedzie,przecież nie śpieszyło Ci się.
2010-03-15T21:00:49+01:00
1) I can take you to the railway station.
2)Can you transport me to the center of the town because i must buy some medicine
3)You should buy your mother something what will be very nice for her, maybe teddy bear.
4)Are you out of your mind, how could you be so unreasonable, you shouldn't drove so fast
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:04:16+01:00
1. I can give you a lift to the railway station. I'm going in the same direction.
2. Could you please give me a lift to the city center? I must be there in 30 minutes and I missed a bus.
3. If I were you, I would buy a bunch of roses for your mum. I'm sure she will love it!
4. Oh, you are not reasonable at all. You shouldn't drive so fast. Drive more carefully next time.

prosze o naj :)