Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T11:23:13+02:00
Trzeba chronić owady, ponieważ niektórym gatunkom grozi wyginięcie.Dlatego są pod ochroną lub częściową ochroną. To owady takie jak np. zalotka spłaszczona , pływak szerokobrzeżek ,
średzinka i górówka sudecka.

Uważam że dobrze pzdr ;***
18 3 18
2010-04-03T11:34:17+02:00
Owady stanowią najliczniejszą grupę zwierząt, chociaż niektóre są dla nas pożyteczne, a inne szkodliwe, rola jaką pełnią w większości ekosystemów jest nie do zastąpienia. Tymczasem na skutek naruszania przez człowieka środowiska naturalnego, wiele gatunków owadów, także w Polsce zagrożonych jest wyginięciem.
W Polsce ochronie podlegają następujące owady:
1) ważki
2) modliszki
3) chrząszcze
4) motyle i ćmy
5) trzmiele

POZDRAWIAM ;]
121 4 121