Odpowiedzi

2010-03-15T20:54:31+01:00
Ich -zeichne
du -zeichnest
er/sie /es- zeichne
wir-zeichnen
ihr-zeichnet
sie/sie-zeichnen
2010-03-15T20:56:13+01:00
Ich- zeichne Wir - zeichnen

Du - zeichnst Ihr - zeichnt

er zeichnt Sie - zeichnen
sie zeichnt
es zeichnt


Licze na Naj :**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:59:32+01:00
Ich zeichne
du zeichnest
er zeichnet
sie zeichnet
er zeichnet
wir zeichnen
ihr zeichnet
sie }
Sie } zeichnen

Mam nadzieje ze pomogłam napewno jest dobrze :)