Odpowiedzi

2010-03-15T20:55:37+01:00
1.Prowadzili tajne nauczanie.
2.Redagowali Polskie czasopima.
3.Poeci tworzyli dzieła po Polsku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:59:09+01:00
- Polacy organizowali tajne nauczanie j.polskiego, historii Polski
- Uczniowie w szkołach strajkowali, nie mieli zamiaru odmawiać modlitwy w języku niemieckim
- Drukowano polskie czasopisma, książki
- Zakładano różne polskie organizacje
1 5 1