Przetlumacz na jezyk polski

Can we try again to start

A new and lovely story that will

Shine a ray of light upon our hearts

And bring back long lost glory

Of how it used to be

Baby you and me

Convinced we were each others destiny

Oh my heart cries out to you

You must not hear me

I've been dancing in the dark

And searching for a spark

3

Odpowiedzi

2010-03-15T20:59:51+01:00
Możemy spróbować ponownie zacząć

Nowe i piękne opowieści, które będą

Butów promień światła na nasze serca

I przywrócenia zagubionej chwały

W jaki sposób wykorzystywane do

nie wiem

Przekonani jesteśmy każdy los innych

Och moje serce woła do Ciebie

Nie wolno słyszysz mnie

tańczyłem w ciemnym

I poszukiwanie iskra

dasz naj ???
2010-03-15T21:01:58+01:00
Spróbujmy ponownie uruchomić

Nowe i piękne opowieści, które będą

Promień światła na nasze serca

Przywrócenie zagubionej chwały

W jaki sposób wykorzystywane do

Kochanie ty i ja

Przekonani jesteśmy każdy los innych

Och moje serce woła do Ciebie

NIe możesz mnie usłyszeć

Ja będę tańczyć w ciemności

Iskra poszukiwanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:14:19+01:00
Możemy spróbować ponownie uruchomić
Nowe i piękne opowieści, które będą
Rozświetlać promienie światła na nasze serca.
I przywrócenia zagubionej chwały.
W jaki sposób jest wykorzystywany .
Kochanie ty i ja.
przekonani jesteśmy o każdy los innych.
Och, moje serce woła do ciebie.
Będę tańczył w ciemnościach.
I poszukiwać iskry.


Coś mi nie pasuje, ale może trochę pomogłam. ;]