Przekształćcie podane wypowiedzenia w zdania złożone:
Ale co najlepsze:ściany w płomieniach coraz mniejszych.
..................................................................
Uratowani ,jako tako przytomni i cali ,zlatuja się do naszych piwnic.
..................................................................
Straszny popłoch.Na podwórku też.My sami w popłochu.
.................................................................

2

Odpowiedzi

2010-03-15T21:06:00+01:00
Ale najlepsze są ściany w płomieniach, które stają się coraz mniejsze.
zostali uratowani, ale jako przytomni i cali zlatują się do naszych piwnic
Wszędzie jest straszny popłoch , na podwórku też i my sami jesteśmy w popłochu.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:26:52+01:00
Straszny popłoch.Na podwórku też.My sami w popłochu.

Był straszny popłoch, na podwórku też. Byliśmy sami w popłochu.

Uratowani ,jako tako przytomni i cali ,zlatuja się do naszych piwnic.

Byli uratowani i jako tako przytomni i cali.Zlatywali się do naszych piwnic.
3 1 3