Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T21:09:18+01:00
RAZY TO BEDZIE *****
0,98*0.67
0,654*6,98
0.1234*7,745
9,55*4,54
99,67*55,12
7.89*6,34
23,56*7,234
9,99*6.43
6,77*79,23
999,9999*9999,999
1,003*0,0004
76,67*4,67
0,89*5,32
8,56*4,67
0,78*3,56
6,88*6,88
9,87*5,8
6,98*55,9
1,1*1,1
9,97*55,76
3,3*3,3
4,4*7,90
12,78*34,70
90,90*90,90
44,89*45,21
44,67*89.45
13,13*13,13
15,87*15,89
18,98*19,54

2010-03-15T21:14:59+01:00
0,7 * 10 = 70
0,77 * 10 = 7,7
0,1 *10 =1
0.12*10 = 1,2
1.1 *10 =11
1.2 *10 =12
1.3 *10 =13
1.4 *10 =14
1.5 *10 =15
1.6 *20 =3,2
1.7*20 = 3,4
1,8*20 =3,6
1.9*20 =38
0.1*20 =0,2
0.2*20 =0,4
0.3*20 =0,6
0,4*20 =0,8
0,5*20 =1
0,6*20 =1,2
0,7*20 =1,4
0,8*20 =1,6
0,9*20 =1,8
1.4 * 1.1 - 1,54
1,8* 1,6 = 2,88
1* 1,5 = 1,5
0.25 *4 = 1
0.5 *2 = 1
0.22 *100 = 22
0,1111 * 10000 = 1111
1 5 1
2010-03-15T21:18:06+01:00
0,1*2,5=0,25
6,2*8,3=51,46
4,5*7,3=32,85
3,6*4,2=15,12
8,3*3,8=31,54
21,8*3,7=80,66
7,4*2,18=16,132
31,9*7,3=232,87
12,9*3,1=39,99
2,8*1,9=5,32
18,2*9,7=176,54
21,4*7,0=149,8
12,5*7,8=97,5
34,9*1,5=52,35
76,9*1,2=92,28
22,2*22,2=492,84
101,6*0,6=60,96
75,6*1,9=143,64
28,6*3,9=11,54
70,0*1,5=107
83,6*63,8=5333,68
46,1*0,1=4,61
28,9*1,8=52,02
14,1*15,0=211,5
1,2*7,6=9,12
21,8*98,3=2142,94
35,6*0,08=2,848
108,9*425,9=46380,51
39,1*0,1=3,91
12,6*0,6=7,56
;P