Odpowiedzi

2009-10-25T20:07:40+01:00
To inaczej ofiara i winowajca ( np. Antygona) jest to postać, które niezależnie od swoich intencji stoi w obliczu konfliktu wewnętrznego osobistego, lub konfliktu wśród postaci otaczających. Wybiera drogi swojego postępowania lecz każda niesie za soba nieszczęścia. to tak w skrócie:)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:08:54+01:00
Postać tragiczna - bohater, nad którym ciąży FATUM (czyli, cokolwiek zrobi, będzie źle) , o jego losach decydują bogowie.
13 3 13
2009-10-25T20:39:33+01:00
Działania bohatera są z góry skazane na niepowodzenia, a każda decyzja, którą podejmuje, prowadzi go do finalnej klęski.
11 3 11