Odpowiedzi

2010-03-15T21:05:32+01:00
Sport to zdrowie- powiadają wszyscy. Sport to niszczenie zdrowia- powiadamy my.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:06:12+01:00
Piłka nożna
Po murawie biegają, udają że grają.
Bo mecz ustawiony a sędzia kupiony!



Biegi
Jedni kibicują tym co szybko biegają
Innych pasjonuje jak się przewracają.



Boks
Po pysku
Dla zysku.



Sumo
Odstawiają jakieś czary. Po co? niech ktoś zgadnie
Ja tam czekam aż sumicie pas się rozwiąże i spadnie.



Skoki narciarskie
Adaś był, jest i będzie kochany
Nawet jeśli telemark trochę ... markowany.
4 4 4
2010-03-15T21:06:29+01:00
Po murawie biegają bo udają że grają.
3 1 3