Odpowiedzi

2009-10-25T20:09:23+01:00
1.kultura osobista
2.schludnosc
3.higiena
4.szczerosc
  • Szar
  • Rozwiązujący
2009-10-25T20:11:22+01:00
Uprzejmość
Uśmiech
Życzliwość
Nie proszenie o ściąganie butów (chyba, że osoba sama zacznie ściągać...)
Gościnność
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:26:33+01:00
1.Serdeczne przywitanie gości
2.Nie wyróżniać nikogo w towarzystwie
3.Oprócz zapewnienia gościom smacznych dań lub napojó gospodarz powinnien zapewnić dobrą atmosferę
4.Starać się uwzględnić indywidualne życzenia
5.Nie dopuszczać do jakichkolwiek spięć
6.Reagować w niezręcznych dla gości sytuacjach
7.Pozostawić im swobodę-niczego nie narzucać i nikogo nie zmuszać np do jedzenia lub do picia
8.Podczas np przyjęcia nie należy włączać TV
9.Nie zanudzać gości prezentowaniem utrwalonych na video rodzinnych wydarzeń lub uroczystości
10.Wypada zatroszczyć się o dyskretną, nie zakłócającą rozmowę muzykę.
11.Jeśli przyjęcie się przedłuża, a goście się rozbawili i nie zdają sobie sprawy ktora jest godzina , w żaden sposob nie wolno okazać znużenia lub zniecierpliwienia
12.Wychodzących gości gospodarz powinien odprowadzić do drzwi i podziękować za wizytę
13.Gospodarze nie powinni wypić zbyt wiele alkoholu.
14.Powinni bawić się wraz z gośćmi