Odpowiedzi

2009-10-25T20:11:46+01:00
W mitologii egipskiej hieroglif oznaczający życie. Ankh w starożytnym Egipcie był symbolem płodności, jego kształt miał symbolizować kobiece łono.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:11:53+01:00
W mitologii egipskiej był to hieroglif oznaczający życie. Ankh w starożytnym Egipcie był symbolem płodności. Współcześnie niesłusznie nadaje mu się mistyczne, oraz magiczne znaczenie. Jest to jedna z form krzyża.Jest znany jako oryginalny krzyż który ma wielką moc i został stworzony przez Afrykańczyków w Starożytnym Egipcie.
1 4 1