Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:19:29+01:00
Serdecznie zapraszam Państwa Janinę i Jana Kowalskich na uroczyste otwarcie wystawy "Ogrody w malarstwie XIX wieku" w Muzeum Narodowym w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 22 maja 2007 roku. Początek uroczystości o godz. 18.00. W programie przewidziano wystąpienie Ministra Kultury i Sztuki, wykład profesora Jana Iksińskiego oraz bankiet z udziałem gości specjalnych - wybitnych współczesnych artystów malarzy.Obowiązują stroje koktajlowe.W imieniu organizatorów Dyrektor Muzeum Narodowego
69 3 69
2010-03-15T21:20:30+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić Pana Jana Kowalskiego na otwarcie wystawy "Ogrody w malarstwie XIX wieku", które odbędzie się w dniu 17 III 2010r., o godzinie 17:00 w Galerii Jasność w Bydgoszczy.
Organizator
6 2 6