Odpowiedzi

2010-03-15T21:36:16+01:00
Losy fryderyka hopina potoczyły vbys sie nastepujaco
znalazł by swoja miłosc i nadal by komponował pewnie po paru latach wyprowadził by sie do stanow
i tam rozwinoł swoje skrzydła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:36:31+01:00
W wieku 19lat wyjechał na dalsza nauke i koncerty do paryża .Do polski nie udało mu sie powrócic,do konca zycia mieszkał we francji głownie w paryżu.Zmarł w wieku 39 lat w paryzu i tam tez na cmentarzu pere -lachaise znajduje sie jego grob.Serce chpina wraz z pamiatkowa tablica znajduje sie w kosciele sw.krzyza w warszawie.