Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:20:11+01:00
Sausages - kiełbaski
butter - masło
bread - chleb
wine - wino
onions - cebule
2010-03-15T21:21:43+01:00
Sausages- 1 parówka 2 kiełbasa
butter- 1 masło 2 smarować masłem
bread- 1 kasa; forsa (pieniądze) 2 chleb
wine- wino
onions- 1 czosnek | Allium

2010-03-15T21:21:48+01:00
Sausages - kiełbasy
butter - masło
bread - chleb
wine - wino
onions - cebule