Odpowiedzi

2010-03-15T21:24:21+01:00
Najbardziej zaintrygował mnie horror pt ''the ring''. główną bohaterką jest samara, która w młodym wieku została utopiona w studni przez matkę. Po pewnym czasie, pomiędzy młodzieża zaczęła krążyć pewna kaseta, której obejrzenie powodowało pierw telefon, z którego dochodził dźwięk ''masz 7 dni na załatwienie wszystkich spraw'' a następni po 7 ddniach ''pojawienie'' się dziewczyny , która ''wychodziła z telewizora'' . Wszędzie wokół lała się woda (studnia) , ona wychodzi z telewiozra, po to, aby to właśnie ciebie zabić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:37:13+01:00
Moim ulubionym bohaterem filmu grozy jest Fredy Kruger.
Był on psychopatycznym mordercą dzieci,który rozpowszechniał koszmary na ulicy Wiązów.
Zajmował się zabijaniem ludzi najczęściej dzieci.
Miał wzrost średni , kolor włosów czarny , twarz miał bardzo zwracającą uwagę , ponieważ cała była w bliznach.
Jego spojrzenie było straszne wręcz przerażliwie .
Bohater zachowuje się bardzo energicznie , bardzo trudno go zauważyć oraz jest bardzo groźny dla otoczenia.
Fredy miał charakter żelazny ,gdy kogoś miał zabić to to robił, również był przebiegły oraz bardzo inteligenty .
Miał on szpony wrośnięte w kości niczym przypominające szpony jakiegoś drapieżnego zwierzęcia.
Moim zdaniem Fredy Kruger jest to jeden z najciekawszych postaci filmów grozy.