Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:26:00+01:00
M = 3 kg
a = 0,2
F = ma
F = 3 x 0,2 = 0,6 N
W = F x S
S = 2m
W = 0,6 N x 2 m = 1,2 J

Została wykonan praca 1,2 J.
Nie wiem dokładnie jak działa poduszkowiec, ale praca może wynosić zerto jeżeli siła z jaką działają jego silniki nie pokrywa się z wektorem przemieszczenia. Czyli np dmuchawy dmuchają w ziemię, a poduszkowiec porusza się w bok.
6 4 6
2010-03-15T21:27:21+01:00
M=3kg
a=0,2m/s²
s=2m
F=3*0,2=0,6N

W=F*s=0,6*2=1,2J
6 3 6