Odpowiedzi

2010-03-16T10:06:00+01:00
Moim zdaniem reklama jest bardzo dobrym źródłem informacji niezbędnych podczas podejmowania decyzji o wzięciu kredytu , ponieważ lepiej jest oglądac reklamy i się z nich czegoś dowiedzieć niż wziąć kredyt bez żadnych informacji o banku .

:))))))))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T10:26:52+01:00
Moim skromnym zdaniem ......
czesto zycie zmusza nas do podjecia waznej decyzj o zaciagnieciu kredytu w banku .Wszystkie niemalze Banki wychodza ku klientom i reklamuja cudowne kredyty dla zadluzonych.
Reklamy kredytu dla zadluzonych widzi sie i slyszy dzisiaj,na kazdym kroku - radio,telewizja,internet,kolorowe plakaty,szyldy w miastach i wioskach
Mamy do wyboru wiele rozmaitych kredytow - gotowkowy konsolidacyjny bez hipoteki, kredyty dla zadluzonych, szybki kredyt gotowkowy bez bik, kredyty dla zadluzonych w bik, szybka pozyczka dla zadluzonych i wiele innych reklamujacych przez najrozniejsze banki ...
Jednak przykro stwierdzic,ze reklama wszelkich kredytow zwykle bywa piekna lecz zludna .... wystarczy byc w bik zeby zrozumiec ,ze wszystko jest fikcja bo jesli ktos chce sie zapozyczyc jednoczesnie musimy byc wlascicielem dobrego auta , domu lub trzeba zarabiac ok 2500zl na reke . Ale chcialabym zauwazyc,ze ludzie z takim dochodem i domem raczej nie mieliby dlugow. Najgorsze jest to ze banki nie potrafia zrozumiec zwyklego szarego czlwieka
i czesto odsylaja z kwitkiem. Po drugie kto przy zdrowych zmyslach i niewielkim zadluzeniu zastawil swoj dom wart trzy razy tyle...
Wszedzie pieknie ladnie pisza, ze to takie proste ale niestety mija sie to z rzeczywistoscia.
Banki oferuja swoja pomoc ale co z tego jak wieksza polowa ludu jest w BIK'u . Czesto ludzie maja kilka pozyczek do splaty i chcieliby wziasc kredyt konsolidacyjny.Tak,owszem niezliczone banki oferuja owy kredyt nawet z doplata ale po sprawdzeniu listy figurantow BIKU - odmawiaja ,a wiec tak nprawde ciezko o pomoc od strony banku.Banki odmawiaja a nawet nie chca negocjowac !
Banki robia ludziom tylko zludna nadzieje wszak oferty pozyczek bez biku to wielka fikcja !
Na zakonczenie powiem,ze niestety to tak ladnie jest ubrane w tak ladna koszulke, doputy dopuki czlowiek nie potrzebuj pomocy. Fakt jest taki, ze w Polsce nie ma takiego banku co by pomogl dla zadluznych ludzi .

ps. staralam sie jak moglam - mam nadzieje,ze moja praca spodoba sie :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T11:00:37+01:00

Reklama nie jest dobrym źródłem informacji , ma na celu skłonienie nas do nabycia kredytu. To że reklama jest dźwignią handlu wiemy od dawna,. Kluczem do sukcesu jest stworzenie efektywnej, zintegrowanej kampanii reklamowej. Produkty kredytowe są ciągle podstawą działalności banków komercyjnych w Polsce. Działalność kredytowa przynosi bankom największe korzyści i zyski, ma ogromny wpływ na ich wizerunek.
Reklamy atakują wszędzie, każdy Bank liczy na wymierne korzyści reklamowe i pozyskanie klienta Reklama jest formą komunikowania się banku z otoczeniem ma charakter masowy . Z punktu widzenia etyki , definicja reklamy w ujęciu marketingowym nie jest wystarczająca. Należy bowiem zbadać zgodność z przepisami prawa. Reklama produktów kredytowych banku wpływa na:
- niematerialność – czyli mam trudność w ocenie produktów kredytowych, nie mają właściwości fizycznych, które można by zweryfikować przed zakupem (kształt, kolor). W niewielkim stopniu mogą być sprawdzone doświadczalnie w trakcie konsumpcji. W duzym stopniu decyduje reputacja i zaufanie banku, a to są wartości przyjmowane z koleji na wiarę.
Można stwierdzić , że niematerialność wpływa na ryzyko ponoszone przez kredytobiorcę. W reklamach musi istnieć element tworzenia zaufania. Często w reklamach biorą udział znani ludzie , którzy maja autorytet .
Biorąc kredyt musimy sprawdzić wszystkie za i przeciw:
-ceny produktów kredytowych, związanych z wieloskładnikowością oraz zróżnicowaniem sposobu naliczania i uiszczania. Stwarza duże ryzyko nieetycznego wykorzystania ceny produktu kredytowego w działaniach promocyjnych
-Długi okres konsumpcji, związany ze sposobem uiszczania ceny kredytu. Płacony cyklicznie, w postaci procentu przez cały okres konsumpcji. Może wzrastać , więc wpływa na zwiększone koszty ponoszone przez kredytobiorcę
-nasycenie informacjami –produkty kredytowe muszą zawierac wszelkie informacje . Właściwość ta determinuje dobór mediów do kompanii reklamowej.Np. w telewizji trudno jest poinformować nas o parametrach kredytu , tego dowiemy się dopiero w danym Banku