Odpowiedzi

2009-10-25T20:12:41+01:00
Skrzydełka słodko-pikantne
1 POMYSŁ NA Soczyste Skrzydełka z miodem WINIARY
1 kg skrzydełek drobiowych
1 łyżka powideł śliwkowych
3 łyżki keczupu pikantnego

Skrzydełka oczyścić, posmarować powidłami i keczupem, posypać przyprawą i przełożyć do woreczka zamieszczonego w opakowaniu. Woreczek zapiąć zapinką i ułożyć w naczyniu do zapiekania.
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 200ºC. Piec 50- 60 minut.
Podawać z ryżem.

Czas oczekiwania: 60 minut
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:20:43+01:00
Ingredients:
0,5 l whipped cream
2 eggs
100 g sugar
100 g chocolate
30 cherries

Procedure:
1. mix the whippet cream with sugar and eggs
2. next put it to freezer for 2 hours
3. peel the chocolate and 25 cherries
4. cut them into pieces
5. take out from freezer the ice creams and put it to bowls
6. put the 5 cheries on the ice cream
7. serce the iche cream after maked

Enjoy! ; )


Przepis zmodyfikowany ze ściągi.
2009-10-25T20:22:08+01:00
1.Przepis na Blok Czekoladowy

składniki:
-1 kostka margaryny
-1/2 szklanki wody
-2 szklanki cukru
-5-6 łyżek kakao
-1/2 kg mleka w proszku
-bakalie,pokruszone herbatniki lub pokrojone wafle

Przygotowanie:
Wodę,cukier i margarynę ugotować.Kakao i mleko w proszku wymieszać,po czym ciągle mieszając wlewać zagotowaną wodę z cukrem kiedy masa będzie gotowa dodać bakalie i herbatniki.
smacznego!


2.PRZEPIS NA WIÓRKOWIEC

składniki:
-5 żółtek
-1 całe jajko
-1/2 kostki margaryny
-1/2 szklanki cukru
-1 szklanka mąki
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-2 łyżki kakao
-2 paczki wiórek
-dżem

przygotowanie:
Z białek ubić pianę z niecałą szklanką cukru,dodać 200g wiórek kokosowych.Ciasto wylać na blachę,posmarować dżemem i na to wylać ubitą pianę z wiórkami.Piec 50 min
Smacznego!