Poprzestawiaj litery w poniższych diagramach i znajdz cztery funkcje sztuki w życiu człowieka. Dla ułatwienia podano pierwsze litery tych wyrazów.

1. (litery) E K Y A U N C A J D
E.................................
2. K U K N A I O C A N M J Y
K.................................
3. E T T C Z S E Y A N
E................................
4. P O N Z A Z C X W A
P................................




3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:16:09+01:00
EDUKACYJNA
KOMUNIKACYJNA
ESTETYCZNA
ZAPOZNAWCZA
21 3 21
2009-10-25T20:48:50+01:00
1. Funkcja edukacyjna
2. Funkcja komunikacyjna
3. Funkcja estetyczna
4. Funkcja poznawcza
22 4 22
2009-10-25T21:56:01+01:00
EDUKACYJNA
KOMUNIKACYJNA
ESTETYCZNA
ZAPOZNAWCZA
15 3 15