Chciałbym napisać piosenkę dla mojej dziewczyny

Tytuł: Niewidzialny Anioł
mam narazie taki tekst proszę o poprawy i pomoc ;)
Tekst:
Niczym anioł pomagają nam bliscy ale w mym sercu wciąż są pociski pociski te ranią mnie co dnia proszę pomóż mi a nie dobijaj każdego dnia :(
Tyle wspólnych chwil,tyle lat za nami proszę powiedz mi co się stało z nami proszę powiedz mi co się stało z nami.....
Ref: Niewidzialny Anioł zszedł dla nas z nieba, ale już za późno już go nie potrzeba....
już nie wrócą tamte chwile a ja się z smutku chyba zabiję

Z GÓRY DZIĘKUJE I PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ MAM 12 LAT

2

Odpowiedzi

2010-03-15T21:43:32+01:00
W sercu mym tylko smutek i żal, bo ciebie ze mną nie ma
Tak Cibie mi brakuje, tak ciebie mi potrzeba..
Dalej nie wiem co bedzie z nami
Z naszymi pięknymi chwilami..
Codziennie myslę o tobie moja miła
Do szczęścia wystarczy nam tylko jedna chwila
Od ciebie zalezy nasz los
Tylko kochanie nie bierz mnie pod włos:D


Życzę powodzenia:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:46:20+01:00
1Niczym anioł pomagają nam bliscy, ale w mym sercu wciąż są pociski i pociski te ranią mnie co dnia.
Proszę pomóż mi, a nie dobijaj każdego dnia :(
Tyle wspólnych chwil,tyle lat za nami. proszę powiedz mi, co się stało z nami? proszę powiedz mi co się stało z nami.....Bez Ciebie moje zycie jest niczym, bo ty jesteś moim życiem!
Ref: Niewidzialny Anioł zszedł dla nas z nieba, ale już za późno, już go nie potrzeba....już nie wrócą tamte chwile a ja się z smutku chyba się zabiję
"my" przestaliśmy istnieć, zostałem "ja" i ty"
2Proszę pomóż mi, podaj dłoń, inaczej spadne na dno.
Tylko, ty nikt więcej, zawsze ty.
Wszystko się posuło, spróbuję to naprawić, tylko daj mi szansę, daj mi ostatnią szansę
2 5 2