Odpowiedzi

2009-10-25T20:19:57+01:00
Noc jestem sama w domu. Nagle rozlega się pukanie do drzwi. Pod chodzę do drzwi patrzę przez wizjer i stoi przed drzwiami mężczyzna w czarnym garniturze. Mówi że przyszedł w celach interesów do mamy. Odpowiedziałam mu że nie ma mamy w domu i nie otworzę drzwi a on powiedział mi : to tylko mnie wpuść zostawię mamię teczkę z papierami co jutro będziemy robić w pracy, lub powiedz mamie żeby do mnie zadzwoniła jak wróci do domu. Nazywam się Adam Błaszczyk. Dobrze przekaże mamie. Dziękuję bardzo i Dobranoc. Nie ma za co Dobranoc.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:31:25+01:00
noc.Jestem sama w domu.Nagle rozlega się pukanie.Ciarki przechodzą mnie po plecach,nie wiem co robić.Podchodzę wolnym i niepewnym krokiem do okna by zobaczyć kto to.Boję się niezmiernie.Podchodzę do okna patrze a to moi rodzice wrócili z kina.Strasznie się ucieszyłam i otworzyłam im drzwi:)
1 5 1