Odpowiedzi

2010-03-15T21:52:20+01:00
1.Nie posiadają ponieważ , bo są przeźroczyste i muszą łatwo przepuszczać światło do wnętrza liścia, niezbędne do fotosyntezy.
2.Utrzymują roślinę w podłożu . Nadają jej stabilność.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:57:28+01:00
2. Korzenie boczne odpowiadają za utrzymanie rośliny w podłożu. Korzeń boczny jest równierz odpowiedzialny za pobieranie wody i związków organicznych niezbędnych roślinie do normalnego funkcjonowania.