Odpowiedzi

2010-03-15T21:42:13+01:00
67 pierwiastkow z trzech
3 1 3
2010-03-15T21:44:11+01:00
Jakie pole ma trójkąt równoboczny o wysokości 6√3 ?

w trójkącie równobocznym o boku a wysokość ma długość h=a√3/2
tu h=6√3

zatem
a√3/2=6√3 /*2
a√3=12√3 /:√3
a=12

P=(1/2)*a*h=(1/2)*12*6√3=36√3 [j^2]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:46:40+01:00
Jakie pole ma trójkąt równoboczny o wysokości 6√3 ?
z wzoru na wysokosc trojkata rownobocznego mozna obliczyc jego krawedz
wzor na wysokosc to
H= a√3 dzielone na 2
h=6√3
i podstawiamy do wzoru
6√3= a√3 /2 teraz obie strony mnozymy przed 2
12√3 =a√3 obie strony dzielimy na √3
a =12
pole trojkata rownobocznego to
P= a kwadrat *√3 / 4
podstawiamy do wzoru
P= 12 do kwadratu*√3 / 4
P= 144√3 / 4
P = 36√3
7 4 7