Odpowiedzi

2009-10-25T20:22:07+01:00
1. Kobieta z teczką (torebką)
2. Kobieta
3.Łąka, brzydka pogoda
4. ???
5. Smutny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:22:29+01:00
1 tematyka obrazu to może być wyruszanie w podróż, przyjechanie z podróży, zagubiona w polu.
2 w pierwszym planie znajduje się kobieta z walizką ubrana cała na czarno
3 w drugim planie są drzewa i trawa
4 tło tego obrazu jest pochmurne ponieważ są to ciemne deszczowe chmury i bardzo ciemna zieleń
5 nastrój tego obrazu jest smutny ponieważ użyte są ciemne, pochmurne kolory
2009-10-25T20:46:57+01:00
1. Młoda kobieta wyrusza w podróż.
2. Na pierwszym planie znajduje się ubrana na czarno kobieta w kapeluszu, trzymająca w ręce walizkę i najprawdopodobniej wyruszająca w podróż.
3. Na drugim planie rosną nieliczne drzewa i wysoka trawa. Najprawdopodobniej kobieta znajduje się na łące(polu).
4. Tło stanowią skłębione chmury zbierające się ciemną masą nad głową dziewczyny.
5. Smutny, melachonijny nastrój. Wskazują na to ciemne barwy.