Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:51:13+01:00
Pieniądze są rzeczą namacalną a miłość nie. Miłość jest ważniejsza ponieważ spotkanie i doznania takiego uczucia jest ważniejsze niż jakieś tam kolorowe papierki. Pieniądze może mieć kazdy bez względu na to kim jest a miłość to uczucie ktore moze połączyć naprawde wyjatkowe osoby. Mozemy mieć wszuysko ale miłosć ani żadnych innych uczuć kupić się nie da, trzeba sobie na nie załużyć. w życiu mozemy mieć wszystko ale czegoś co jest naprawde nie bedziemy mogli ponieważ nie wszystko można kupić.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T21:52:00+01:00
Miłośc jest ważniejsza od pieniędzy, ponieważ pieniądze szczęścia nam nie dają, mogą nam dać tylko rzeczy, przedmioty. Z ukochaną osobą możemy zaś spędzać czas. Pomaga nam ona w trudnych chwilach, dodaje otuchy, pociesza. Gdy dwie osoby się kochają, będą z sobą na dobre i na złe. Pieniądze zaś są ulotne, raz są a raz ich nie ma, nigdy nie wiadomo kiedy możemy wszystko stracić. Miłość to zdecydowanie dużo więcej niż pieniądze. Pieniądze nas nie przytulą gdy będzie nam smutno
2 3 2