Odpowiedzi

2010-03-15T21:53:54+01:00
Baśń jest to utwór epicki. Może zawierać elementy fantastyczne jak i realistyczne. Nie jest podzielona na rozdziały. Najczęściej baśnie mają szczęśliwe zakończenie.

Mam nadzieję, że pomogłam ;P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T21:54:42+01:00
Cechy baśni :
a) opowieść o treści fantastycznej
b) bohaterami oprócz ludzi bywają skrzaty, krasnoludki, czarownice, wróżki, królewny, rycerze... także uosobione zwierzęta
c) w świecie baśni spotykamy magiczne zdarzenia i przedmioty
d) dobro rywalizuje ze złem, najczęściej zwycięża [dobro]
e) baśnie kończą się zazwyczaj pouczeniem [morałem]
2 3 2