Odpowiedzi

2010-03-15T22:00:27+01:00
Objętość czworościanu = pierwiastek z 2 podzielić przez 12 razy a(do trzeciej potęgi)

Skoro V=2√2
więc zapisujemy
2√2=√2:12*a³
*mnożymy obie strony przez 12 i wychodzi..
24√2=√2*a³

czyli..
24=a³
a=√24=2√3
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:02:51+01:00
V=2√2
Objętość czworościanu foremnego obliczamy według wzoru:
V=1/12 * a³*√2
1/12 * a³*√2=2√2
a³=24
a=2∛3
13 4 13