Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T22:03:30+01:00
Równik dzieli kulę ziemską na dwie części:północną i południową.
równik ma 0 stopni!;)


pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
1 1 1
2010-03-15T22:04:00+01:00
Od równika ziemskiego liczy się szerokość geograficzną, on sam ma szerokość geograficzną 0°.
Równik przecina Amerykę południową, Afrykę i Australię.
1 2 1
2010-03-15T22:06:15+01:00
Równik to równoleżnik 0 C. Rozdziela ziemie na pułkule wschodnią i zachodnią.
1 5 1