W szkole mamy taki konkurs klasa z klasą i tam wymyślamy między innymi rymowane hasła. Dodam że chodzimy do klasy 6a i jesteśmy przebrani za drzewa.
Więc wymyślcie jakieś fajne hasła: krótkie \ długie

Co śbardziej skomlikowanego ale np. Klasa 6a dzisiaj wygrać ma.

ale postarajcie się
pozderko

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:12:51+01:00
6a asa dzisiaj nam da!
z 6a trzymać mam! 6a niezwycięzona klasa mistrzowska!
kiedy gramy my wygrywamy!
z nami nie wygracie macie za male gacie!
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T22:12:52+01:00
SZÓSTA A SZÓSTA A NASZA EKO WYGRAC MA
2 1 2
2010-03-15T22:15:20+01:00
My jesteśmy mocne dęby,
Z nami nikt już nie zwycięży.

My jesteśmy VIa, co najlepszych uczniów ma.

My na pewno zwyciężymy, bo na szóstkę zasłużymy.

2 5 2