Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:31:31+01:00
Działka ma kształt prostokąta, którego szerokość wynosi 34cm, a długość 2razy większa. Na kwiaty i warzywa przeznaczono 80%(0,8)
działki, a pozostałą część na pasiekę. Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasiekę?
2010-03-15T22:32:32+01:00
Kasia ma dwa razy więcej misiów, niż Ania, a Karolina 8 razy tyle co Kasia. Razem mają 19 . Ile misiów ma każda z dziewczynek?

2a - Kasia - 2 x 1 = 2
a - Ania - a = 1
8 x 2a - Karolina - 8 x 2 x 1 = 16

2a + a + 8 x 2a = 19
2a + a + 16a = 19
19a = 19 |:19
a = 1

Odp.: Kasia ma 2 misie, Ania ma 1 misia, a Karolina ma 16 misiów.

=) Liczę na najlepszą odp.... =)
2010-03-15T22:33:02+01:00
Srednia arytmetyczna liczby 7 i -11 jest liczba :
A) 9
B) -9
C)2
D)-2

Długość równika jest równa 40 075 704m. Które z podanych zdań najtrafniej opisuje długość równika?

A) Równik ma długość poniżej 40 tys. km.
B)Równik ma długość powyżej 41 tys. km
C)Równik ma długość dokładnie 40 tys. km.
D) Równik ma długość równą 40 tys. km z dokładnością do 1000 km.


Wartością wyrażenia (-10 + 9 - 8 + 7 - 6 + 5 - 4 + 3 - 2 + 1) jest:

A) 0
B)-10
C) -5
D)5


Masz tu 3 zadanka bardzo łatwe jak je zrobisz to wyslij mi odpowiedzi a ja ci powiem czy dobrze czy zle .
Pozdrawiam ;)

a tu masz zadanie z treścia tez proste

Ojciec i syn mają razem 50 lat. Ojciec jest starszy 4 razy od syna. Oblicz ile lat ma ojciec, a ile syn. Za ile lat ojciec będzie 3 razy starszy?