Które zdania można przekształcić na stronę bierną:

1. Przedstawienie wzruszyło wielu ludzi.
2.Niektórzy patrzyli na scenę ze łzami w oczach.
3. Reżyser nie mógł uwierzyć w tak wielki sukces.
4.Krytycy ocenili sztukę bardzo wysoko.

3

Odpowiedzi

2010-03-15T22:26:51+01:00
Wg mnie tylko 4) i będzie : Sztuka została bardzo wysoko oceniona przez krytyków.
2010-03-15T22:27:02+01:00
Zdanie trzecie można przekształcić na bierną.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:27:21+01:00
Krytycy ocenili sztukę bardzo wysoko - Sztuka była bardzo wysoko oceniana przez krytyków.